zaterdag 16 juli 2016

I wish you a happy day!

Hallo Studio Light fans,

Ben ik zelf ook natuurlijk he! Wat zijn er toch veel prachtige producten verkrijgbaar bij Studio Light te veel om op te noemen. Naast al het prachtige papier en de mooie stanzen werk ik erg graag met de stempels. De stempels uit de serie Beautiful flowers zijn toch ook om verliefd op te worden zo mooi.


Ik heb de stempels uit stempelset STAMPPBF143 afgedrukt op aquarel papier en ben deze in gaan kleuren met Derwent Inktense potloden. Ook weer erg leuk om te doen uiteraard.


Als eerste ben ik de bloem gaan inkleuren op het toen nog verder witte aquarel papier.
In laagjes heb ik de kleur opgebouwd. Zo ook de vlinder.


 Is dit vogeltje geen schatje? Voor het kleuren van vogels kun je gewoon lekker de kleurtjes kiezen die je op dat moment wilt. Er vliegen vogeltjes rond in allerlei kleurtjes op deze aardbol.


Daarna heb ik wat maskers gemaakt om over de gestempelde afdrukjes te plaatsen. A la Diny Sprakel ben ik toen de achtergrond gaan bewerken. Ik vind me dat toch leuk om te doen! Ook dit heb ik gedaan met de Derwent Inktense potloden.


Toen alles gedroogd was met allerlei achtergrond stempeltjes de achtergrond versierd.
Ik vond het steeds leuker worden. 
Ga ook eens lekker op deze manier aan de slag en maak een mooi kleurrijk geheel van je werk!

Ik wens jullie een fijne zonnige dag toe, 




1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleurrijke kaart, een zonnestraaltje op deze grijze dag Yvonne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen