dinsdag 15 oktober 2013

Ode aan Parijs


Maria Bellekens heeft deze schitterende kaart gemaakt,
wij zijn er helemaal weg van.


Het zijn ode aan Parijs kaarten en ze heeft hele mooie kleuren hier voor gebruikt.


Het zijn 3 hele mooie combinaties.

Hier uitleg vanMaria :

ode aan Parijs, de kaarten zijn volledig gestempeld met  clearstamps van Studio Light. Eerst heb ik drie kleuren distress inkten op mijn copic-papier gesponst  met een verstuiver werd water over het geheel verstuift, een beetje hier en daar afgeveegd met een keukenrol papiertje , voor het effect, gedroogd met mijn heat-tool, daarna werd de tekst stempel van Studiolight met de 3 kleuren inkt  beïnkt,wat water op verstoven en af gedrukt op de driekleurige kaart, gedroogd met heat-tool; Eiffeltoren gestempeld met versafine, alsook, de vlinders en bloemen , gedroogd met heat-tool; vervolgens werden de stempels één voor  één ingekleurd met distress inkt, vervolgens werden accenten gemaakt met witte gelly-pen!! Beetje shabby-white van stampendous hier en daar op kaart gezet.  Ik hoop dat jullie de kaarten en de stempels mooi vinden en ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn lange uitleg!

      Gebruikte stempels en inkten :
Stamp SL 79 Vlinder
                                                                  Stamp SL 55 Vlinder
                                                                  Stamp SL 72 Paris
                                                                  Stamp SL 88 Hartjes
                                                                  Tekst 93
                                                                   Bloemen 75- Rozen


     distress inkten, ripe persimmon; mustard seed; mowed lawn; picked raspberry


Groetjes Maria 

5 opmerkingen: