woensdag 2 oktober 2013

Merry Christmas

Hoi Allemaal,

Ik mag weer een kaartje laten zien, en dat is deze keer weer
een mooie kerst kaart met de mooie nieuwe vintage lijn.


Ik heb een kerst kaartje gemaakt met het basis papier van Studio Light
en zelf heb ik er bordeaux rood papier bij gedaan, vond ik een mooie
kleuren combinatie. Het plaatje van de kerstman komt van
STAPSL1249. De details komen van uitdrukvellen en knipvellen.
Bovenin zit een labeltje, heb ik een touwtje aan gedaan en een
kerstwens erop gestempeld.
De ijskristallen zijn van Noor! Design.


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden ☺

5 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige presentatie van de vintage lijn, Erica!! super mooi dp en details! Toppie weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is leuk geworden, warme kleuren en dat straalt echt kerstsfeer uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! Leuk dat treintje in de linkerbovenhoek.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Erica, wat heb je weer een toppertje gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen