woensdag 16 oktober 2013

Garenklos in kerstsfeer

De garenklos is van oorsprong bruin. Ik heb hem een paar keer wit geverfd
en daarna beplakt met juteband en kant. Langs de bovenrand heb ik
bolletjesband geplakt.
De plaatjes komen van de nieuwste knipvellen, stap SL 1279 en 1278
De bloemen heb ik gemaakt van de vellen easy SL 358
Verder een heb ik de klos versierd met materiaal dat in mijn kerstdoos zat.
De pin heb ik zelf gemaakt met behulp van een hoedenpen en cijferkralen.



Nog even de vellen op een rijtje:

groetjes,
Aleida  

6 opmerkingen:

  1. wat een gave creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie Aleida, prachtig freubelwerkje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gedaan aleida
    had hem geloof ik ook op fb al gezien
    heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een FANTASTISCH idee, ziet er schitterend uit.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi !!!! Aleida

    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen