maandag 8 mei 2017

Time flies.....


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie mijn kaart laten zien
gemaakt met de mooie producten van Studio Light.
Ik wilde dit keer een 'stoere kaart" maken en 
de achtergrond zelf maken met distress oxide.

De door mij gebruikte producten van Studio Light zijn:


De achtergrond gemaakt met 4 kleuren distress oxide:
walnut stain, vintage photo, broken china en spiced marmalade.


Hierop met rich cocoa memento de achtergrondstempel gedeeltelijk gestempeld.


      

Het is zo super om met laagjes een achtergrond te maken.
Uit een paperpad vel de twee stansen gestanst en op maat gemaakt en geplaatst.
Het ronde stempeltje op een aantal plaatsen met broken china gestempeld.

De onderdelen die ik wilde gebruiken uit de stansblok gehaald.
Deze delen bewerkt met de distress tool en de randen met walnut stain distress inkt gekleurd.
Het stukje touw om de kaart heen gedraaid en vastgezet met de Tiny attacher van tim holtz.
De nietjes geven een stoer uiterlijk vind ik.
De onderdelen op de kaart geplakt met lijm, foam tape en 3d kit.

Als tussen vel een paperpad vel gebruikt en de ondergrond is craft karton.
Deze drie onderdelen ook bewerkt met de distress tool en distress inkt.




Hopelijk heb ik jullie kunnen laten zien dat deze combinatie super is en
het een 'stoer' uiterlijk geeft.

Tot de volgende keer en bedankt voor je bezoek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten