donderdag 4 mei 2017

mannenkaart

Hallo

Ik mag weer een blogpost verzorgen voor Studio Light. En dat is iedere keer 
weer een feest. Ook deze keer weer, want ik mocht aan de gang gaan met de 
nieuwste produkten van ze studio light Er zijn net nieuwe paperpads uit, 
basisstansmallen, stamp and die cuts, stempels en zo gaat het maar door. Ik 
heb met de nieuwe produkten deze kaart gemaakt.

Voor deze kaart heb ik een stoere paperpad gebruikt. Je kunt hier 
bv in een handomdraai een mannenkaart mee maken. Ook de bingo
 stempel, die in een stamp and die cut zit, kan makkelijk gebruikt worden
 voor een mannenkaart. De afbeelding komt uit een eerder verschenen mix 
and match boekje die e rprecies bij past. Dat is nou zo ontzettend leuk aan 
studio light. Eerder uitgekomen produkten kunnen vaak weer gebruikt 
worden bij nieuwe lijnen die uitkomen.

Dit is een voorbeeld van stamp and die cut. Bij de buitenste stempelrand zit 
een bijpassende stansmal zodat je de stempel niet hoeft uit te knippen maar 
uit kunt stansen. In de set van de stamp and die cut zitten ook nog stempeltjes 
om de ticket verder te kunnen bewerken.

Eén van de nieuwe basisstansmallen is deze rasterrand. Je kunt ervoor kiezen
 om hem los te gebruiken, maar je kunt hem ook laten integreren in het papier
 want de linkse rand blijft zitten in het papier en wordt dus niet los gestanst. Ik 
heb de linker kant deze keer uit geknipt

Spulletjes die ik heb gebruikt zijn:


 embossing stencil nr 44 paperpad nr 43   Stamp and die cut nr 5

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Tot de volgende keer!

Liefs,
Karen







2 opmerkingen: