dinsdag 30 mei 2017

Live your dreams!

Hallo allemaal,

Een paar dagen terug kreeg ik de nieuwe collectie van Studio Light Summer Feelings binnen. 
Zonder de andere mooie lijnen tekort te doen, ben ik helemaal weg van deze serie.
Na alles eens goed bekeken te hebben, bleef die ene stempel in mijn hand. Daar wilde ik mee beginnen. Het is de schitterende Dromenvanger STAMP SF188.


Ik ga aan de hand van foto's jullie laten zien hoe ik deze kaart heb gemaakt.


Uiteraard heb je de stempel nodig.


Ik heb om te beginnen een rechthoek gestanst uit aquarelpapier, omdat ik met aquarelpotloden ga werken.
De stempel op een acrylblok gelegd en met Versamark gestempeld op mijn papier.
Daarna witte embossingpoeder erover gestrooid. Het teveel gestrooide poeder eraf geschud op een blaadje en terug in het potje. Daarna verhitten met de heattool.
Als je goed kijkt zie je het resultaat.


Daarna het papier bewerkt met twee kleuren distressinkt.
In dit geval Tumbled Glas en Cracked Pistachio.
Dit heb ik niet over de hele kaart gedaan, maar in ieder geval over de stempel en nog een stukje eronder.


Daarna met mijn Aquarelpotloden de stempel ingekleurd. Dat heb ik op twee manieren gedaan.
Op de stukken waar ik met de punt bij kon komen heb ik heel licht de kleur aangezet en uitgeveegd met mijn waterpenseel.
Op andere stukjes die erg klein waren heb ik met mijn waterpenseel kleur opgenomen van de punt van het kleurpotlood daarmee gekleurd.


Dit is het resultaat geworden. 
Nu nog de tekst stempel erop, nog wat spatjes maken en de randen distressen.


Uiteindelijk is het deze kaart geworden.
Ik heb de afdruk eerst gemat op wit cardstock en daarna op een stuk blauwgroen cardstock.
Het geheel op de kaart geplakt.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot de volgende keer.



6 opmerkingen: