zaterdag 25 maart 2017

Take care

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien met de prachtige
nieuwe Celebrate Spring lijn van Studio Light.

Als basis heb ik een kraft kaart 15,5x15,5cm gebruikt.
 Ik aan de slag gegaan met MASKCS12. Deze
prachtige masks kun je door je stansmachine heen halen.
Waardoor je een prachtige geemboste afdruk krijgt.


Het witte metallic papier heb ik eerst 15x15cm gesneden.
Toen heb ik het door de machine geembost. Het gedeelte
langs de swirl eraf geknipt. Het geheel bewerkt met inkt.
Hierna nog een keer met de mask erop bewerkt met inkt. 


In de nieuwe paperpad PPCS51 vind je prachtige gekleurde
vellen, die ik op deze kaart als achtergrond heb verwerkt.
Ik heb op de achtergrond het complete blaadje gebruikt.

Met de mooie teksten van het vel VELLUMCS03 maak je de
kaart compleet. 




Dit was mijn kaartje. Fijne dag allemaal.

Groetjes Joyce



Geen opmerkingen:

Een reactie posten