woensdag 29 maart 2017

MDF drieluik

Goedemorgen Blogvriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag geen kaart maar 2 leuke MDF drieluikjes die je ook leuk als kaart kan versturen.

In deze leuke pakketten van Studio Light zit dus het MDF en dessinpapier en een vel 3D-easy plaatjes. Je kan dus met zo'n pakket gelijk aan de slag en hebt weinig anders nodig.


Nu vind ik het altijd leuk om van een MDF drieluik iets speciaals te maken voor bijvoorbeeld een bruiloft of geboorte. Vandaar dat ik voor de collega van mijn dochter die pas bevallen is dit presentje heb gemaakt.


Ik heb hier wel het basis MDF gebruikt maar dmv ander papier, stansjes en plaatjes en extra kantjes en belletjes een heel eigen draai aan gegeven. Zo heb je een origineel kraamkadootje en kaart ineen!

Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd met mijn voorbeelden!

Fijne dag nog!

Liefs van mij!



1 opmerking: