zondag 5 maart 2017

Drieluik...


Hallo allemaal, 
deze keer heb ik een drieluik van Studio Light gebruikt.
Mooie Studio Light producten erop verwerkt.
En wat is het heerlijk om te maken met het gebruik van mooie materialen en zoveel technieken.


Gebruikte Studio Light materialen:
MDFHH15
STAMPSVM06
STAMPSL164




De prachtige stempel STAMPVM06 wilde ik graag nog eens gebruiken maar dan op een totaal andere manier. Zoals je ziet heb ik hem ge-zentangled, ingekleurd met derwent inktense potloden en een laagje 3d lack aangebracht.
Dit was mijn basis.
Hieronder mijn uitleg voor het drieluik MDFHH45.










De tekststempels geplaatst en de houten vlinder ornamenten eerst gesprayd met
Mixed media ink spray light vilolet, ge-zentangled en een laagje 3d aangebracht.+
Wat extra accenten aangebracht met de witte gelpen.




 De draadjes geplaatst en het drieluik is klaar.
Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om de stempels ook eens op een andere wijze te gebruiken.
Hobby-groetjes, Alice

1 opmerking: