maandag 27 maart 2017

Best Friends

Hallo allemaal,

Wat is de nieuwe lijn Celebrate Spring van Studio Light weer geweldig mooi en leuk om mee te werken. Maar daarnaast zijn er ook weer schitterend mooie nieuwe stempels uitgekomen en twee prachtige Aquarelbloks met bloemen en masks.


Vandaag wilde ik jullie een toepassing laten zien van één van deze masks.
Aan de hand van foto's ga ik laten zien hoe ik dit gemaakt heb.


Zoals je kunt zien heeft deze mask twee mooie bloemenranden.
Ik wilde er een gebruiken op mijn kaart.
Maar wat ik ook probeerde ik kreeg dit niet voor elkaar. Toen heb ik de schaar gepakt en dit mask in twee stukken geknipt.


Op deze foto zie je hoe ik de rand geknipt heb. En zo heb ik mijn kaart embossed.
Kijk hoe mooi de rand er dan uit ziet.


Deze mooie embossingrand wilde ik een kleurtje geven.
Hiervoor heb ik drie kleuren distressinkt genomen en blendingtools.


Hiermee heb ik de embossingrand bewerkt. Met dit als resultaat.
Ik vind het supergaaf eruit zien.


De kaart heb ik gemat op twee kleuren cardstock en dit geheel op een witte kaart geplakt.

Uiteraard wilde ik er ook een mooie tekst op plakken.
Deze heb ik gekozen uit één van de twee nieuwe vellen vellum teksten.


Als eerste heb ik een vlag gesneden en geknipt van wit cardstock. Hierop heb ik de tekst geplakt.
Het geheel weer op rose cardstock gelegd en bijgesneden en geknipt.


Een fijn strikje erop en nog wat glimmerjes om het af te maken.

Ik hoop dat jullie hier inspiratie van krijgen om ook met deze masks aan de gang te gaan.

2 opmerkingen: