dinsdag 1 juli 2014

Vintage Vissen kaart

Hoi allemaal,

Hebben jullie de nieuwe vintage lijn van Studio Light gezien .
Deze is toch super gaaf, VISSEN!!!
Je kan er zoveel leuks en moois mee maken .

Wat heb ik gemaakt, ik heb met een sizzix mal een vouw kaart gestanst.
Deze is bekleed met de PPSL06, ik vond dit papier er super bij passen,
 de kleurtjes van de vis zitten in dit paperpad.


De vis komt uit de EASYVL411, dit is een vel met uitdruk vissen,
super handig je bouwt in een paar seconden een vis op.
Ik heb eerst de vis een beetje opgebold en vast gezet met 3d kit.



De kleine visjes komen uit vel EASYVL411 en schelpen komen uit vel EASYVL412
Verder heb ik de schelpen stans die aan de rand zit van Marianne Design gebruikt,
net als de blaadjes, ik gebruik ze altijd als zeewier.
En een parelsnoertje door het zeewier geplakt voor een speels effect.


XX Christa

3 opmerkingen: