maandag 14 juli 2014

Bedankt voor het fijne schooljaar

Hoi allemaal,

Het is al bijna zomervakantie, en dan zijn we weer massaal bezig
met de afscheids- en bedank cadeautjes voor de juffen en meesters.
Ik ben aan de slag gegaan met glazen potjes.
Deze zijn zo leuk om te versieren.


Voor alle potjes ben ik begonnen met een strook van 5,5 cm.
Deze kan je nog met een leuke randpons bewerken.
Hierover heen maak ik weer een strook, dan van 4 cm.
Ook deze kan je weer met een randpons bewerken.
Ik heb overal de randjes ook beïnkt voor het leuke effect.
En dan ga je de strookjes met dubbelzijdig plakband vastmaken
en kan het versieren beginnen.
Je kunt er natuurlijk van alles opplakken wat je leuk vindt.
Ik heb met verschillende kleuren gewerkt.
Bloemetjes, blaadjes, roosjes, een randmal, ik heb van alles gebruikt.
Als laatste stans je een label uit en stempel je de tekst erop die je wilt gebruiken.
Met een organza lintje in bijpassende kleur hang je het label eraan.
Aan de achterkant van de label kan je dan nog je eigen tekst schrijven.


Gebruikt papier voor het groene potje:


Gebruikt papier voor het rode potje:


Gebruikt papier voor het blauwe potje:
Basis SL 122

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er deze keer van vinden!


1 opmerking: