woensdag 12 februari 2014

Vandaag heb ik een nieuw paperpad gebruikt


Goede morgen allemaal,

Hebben jullie die leuke paperpads van Studio Light al eens van dichtbij bewonderd?
Ze zijn geweldig en alle vellen uit één pad combineren zo leuk met elkaar.
Voor dit kaartje heb ik paperpad PPSL06 gebruikt.


Het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copic markers.
Achter het afdrukje zit een stans van Marianne Design, waarvan ik de randen 
bewerkt heb met Inka Gold van Viva Decor (alt gold).

De tekst heb ik in word gemaakt en daarna uitgestanst met de kleinste stans van
diezelfde set van Marianne Design.
Het vogeltje, vogelhuisje en de klimop takjes zijn eveneens van Marianne Design.


Hierboven zien jullie nog de rolbloemenstans van Marianne Design.
Uit een stukje designpapier uit het paperpad kun je op die manier leuke
bijpassende bloemen maken. 
Binnenin de bloem zit een goudkleurige kraal gelijmd.


Het hartje (achter het vogelhuisje) is een stans van Magnolia.

Zoals jullie zien heb ik alle stansen uit designpapier van het paperpad gestanst.
Alleen voor de basiskaart heb ik een stuk wit cardstock gebruikt.


3 opmerkingen:

  1. Geweldig, zo gaaf deze combinatie.
    Erg leuk Jeanet!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke en tot in detail uitgewerkte kaart Jeanet...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen