donderdag 20 februari 2014

Hart en Vlinder stempel


Deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal.
Met deze mallen kun je hele leuke kaartmodellen maken.

Voor het design papier heb ik gekozen voor Maja papier.
Dit paste super mooi bij de gekleurde Bestie knipvellen.


Natuurlijk mochten Studio Light producten op deze kaart niet ontbreken.
De mooie vlinder en hart stempels zijn dan ook van Studio Light.
Ik heb ze gestempeld op het Design papier met Versamark.
Hierna bewerkt met Embospoeder van Adirondack in de kleur Cranberry.


En kijk nu eens naar deze mooie vlinder het is de STAMPSL55 van Studio Light.
Hij vliegt toch bijna van het papier af!


Zoals ik al liet weten zijn ook deze schattige hartjes stempels van Studio Light.
Het zijn de STAMPSL88.


En kijk nu dit schatje is ze niet om op te vreten.
Zulke lieve plaatjes zijn dit om te gebruiken.


En dan nog even een keer het totaal plaatje.
De Doobadoo mallen lenen zich er uitstekend voor om er enkele kaarten mee te maken.
En dan kun je ze heel leuk op een mooi kaarten standaardje plaatsen.

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb gebracht dat je ook leuk met de stempels van Studio Light en andere materialen eindeloos kunt combineren.

Ik wens iedereen een hele mooie dag.


1 opmerking: