dinsdag 25 februari 2014

Shabby Chic Ballerina

Hoi allemaal,

Toen ik de nieuwe knipvellen van de Shabby Chic Line zag,
moest ik meteen aan deze magnolia ballerina stempel denken.
En...dit is het uiteindelijke resultaat geworden.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Cheery Lynn,
en het basispapier (BASIS SC 156)

Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met copic markers.
Ook heb ik hier en daar een beetje frantage op gedaan.
Achter het stempelafdrukje zit een stans van Marianne Design (één van mijn favorieten),
 en ook de nieuwe veertjes stansen van
Noor Design zien jullie nog op deze kaart, die ik gestanst heb
uit een vel basispapier van deze serie (BASIS SC 154, voor en achterzijde)

 Hieronder zien jullie het 3D plaatje van knipvel STAP SC 1304 wat mij inspireerde.
Het plaatje heb ik met 3D kit in laagjes op elkaar geplakt en 
de spiegelglas heb ik bewerkt met glossy accent.


Tot slot nog een close-up van de bloemenpartij onderaan mijn kaart en
als jullie goed kijken zien jullie ook hiertussen een 
uitgeknipte roos van knipvel STAP SC 1303 (aan de rechterkant).


Voor het complete overzicht van de Shabby Chic serie,
verwijs ik jullie naar de afbeelding hieronder, geweldig mooi toch?



Heel hartelijk bedankt weer voor het langskomen en
tot de volgende keer maar weer.




1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart! En ja de shabby-chic lijn is geweldig mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen