zaterdag 8 februari 2014

Theepot met Janneke Brinkman


Kom je ook een kopje thee drinken??????
Wat is er leuker om ook eens een ander model kaart te maken.
En bij de Janneke Brinkman lijn van Studio Light past deze stijl kaart helemaal.


Ik heb de theepot getekend met de dop net even over de vouwlijn.
Zo blijft hij aan elkaar zitten en heb je een dubbele kaart.


Ik heb gebruik gemaakt van basisvel Basis JBS 152
Let hierbij wel op het patroon.
Omdat je het patroon dubbel vouwt komt één van de kanten op zijn kop te staan.
Met veel patroontjes is dit geen probleem maar kies je voor een basisvel met bv. tekst is dit toch wel een raar gezicht.


Ik heb de theepot gedecoreerd met een stansvel.
Het is de Easy JBS 378


Ik heb ook nog gebruik gemaakt van wat leuke kleine labels ter decoratie.
Deze komen van het StapJBS1295 vel.


En dit is de binnenkant van de kaart ook helemaal bewerkt met deco materiaal uit de Janneke Brinkman lijn.


Met deze mooie en veelzijdige lijn kun je dus ook heel veel kanten op.

Ik wens iedereen een hele fijne dag.




1 opmerking:

  1. Wat mooi Noriko is er een patroon van de theepot? Mijn vriendin is een thee freak
    en jarig kan ik hem namaken als dat mag tenminste....

    BeantwoordenVerwijderen