donderdag 1 augustus 2013

Kado envelopjes

Hoi Allemaal.
Deze keer wil ik jullie kleine kado envelopjes laten zien.
Altijd leuk om iemand op deze manier geld kado te doen of een kadokaart( creditkaart formaat).
 Zo maak je ze:
Neem een stukje kaartkarton van 12 x 12 cm en neem het patroon hierop over aan de achterkant.
( het patroon vindt je hier onderaan de bladzijde).
Knip of snijd dit uit, maak de rillijnen ( aangegeven met ---------) en de inkepingen (aangegeven met ____) en vouw het envelopje in model, dat wijst zich vanzelf. 
Voor de bovenste twee envelopjes heb ik de kleine kaartjes gebruikt uit Mijn hobby kaart nr 51.

 En voor het envelopje hieronder heb ik de achtergrond en de versieringen gebruikt van kaart nr 25 uit Mijn hobbykaart nr 51, het labeltje en de vlinder het ik in 3D gemaakt.
 Ik hoop dat ik jullie een ideetje heb geboden wat je nog meer kunt doen met de kaarten die staan in Mijn Hobbykaart staan.

groetjes Matty




1 opmerking: