dinsdag 20 augustus 2013

Christmas Tag

 
Hallo allemaal,
 
Deze keer heb ik weer mijn"Large Dies"van Xcut gebruikt, met als resultaat een Vintage label.
Uit wit kaartkarton heb ik met de grootste mal een label gestanst.
En met de op 1 na grootste mal een label uit kraftpapier en een label uit BASISSL124.
De randen van alle 3 labels met bruine Distress inkt bewerken en daarna de
twee kleinste labels schuin op elkaar plakken.
Vervolgens deze labels weer op de grote witte plakken.
IJssterren uitstansen met de Noor! mal en deze achter het plaatje met het hert (STAPSL1251) plakken.
 Verder voor de versiering heb ik EASYSL359 en EASYSL362 gebruikt.
 
 
Boven in het label heb ik een eyelet bevestigd met een stukje kant, een jute touwtje en een bedeltje.
Onderaan heb ik met een creatable een takje gemaakt van BASISSL124.
Met daarop 2 papieren roosjes.
Verder heb nog een paar plakparels en 2 blauw/groene knoopjes opplakken en het label is af!!
 
 
Dit label is ook te zien op de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen in de stand van Studio Light!!
 
Groetjes Geralien

3 opmerkingen: