maandag 26 augustus 2013

Fijne Vakantie

Vandaag is het mijn beurt weer om bij Studio Light een kaartje te plaatsen.
Voor de meeste mensen is de vakantie alweer voorbij , maar er zijn er toch nog die nog gaan!
Vandaar mijn kaartje met de koffers.

Het is een drieluik geworden en de afmeting van de basiskaart is 25,5 cm x 13,5 cm.
Deze heb ik gerild op 5,5 cm - 6 cm - 19,5 cm - 20 cm.
Door de vouwen van de halve centimeters krijg je iets meer ruimte om je kaart goed te versturen zodat het niet zo knel komt te zitten.
Op de basiskaart heb ik iets kleiner gesneden rood/ bruin papier gebruikt wat bewerkt is met een embosfolder -swissdots.
Hierop weer wit papier/karton wat ik voor de zijkanten geborduurd heb met een patroontje wat ik nog had en wat ik er wel leuk bij vond passen.
Als plaatje heb ik de koffers genomen van het knipvel van de nieuwe vintage lijn.

De label en de vlinder komen van een uitdrukvel ook van de nieuwe vintage lijn.

Verder heb ik nog een touwtje , bloemetjes , splitpennetje en een uitgestanst takje gebruikt.

De vellen die ik heb gebruikt zijn:
  •  Vintage line STAPSL 1221
  • Vintage line  STAPSL 1235
  • Vintage line EASYSL 352 (2x)



Ik heb deze creatie weer met veel plezier gemaakt.
En misschien heb ik je wel op een idee gebracht.

Groetjes en tot de volgende creatie.
Giny Bakker

2 opmerkingen: