woensdag 31 juli 2013

Gast Designer Boukje met Vlinders

Vorige week kreeg ik via de mail de vraag of ik gastdesigner van Studio Light wilde zijn en iets met de stempels wilde maken. Ja, leuk natuurlijk! Hieronder mijn eerste creatie die ik heb gemaakt met de grote vlinderstempel stampsl 86 


Het is een kaartdoosje geworden, er zit een wikkel om de kaart en als je die eraf haalt, is het een doosje. Leuk om nog iets extra's in te doen voor een verjaardag! 


De tekst en kleine vlindertjes binnenin...


De vlinder is gestempeld met stempelinkt , uitgeknipt en alleen een beetje bewerkt met Distress Ink Tumbled Glass. Een knoop en een klein labeltje maken het af.


Gebruikte materialen Studio Light:
- Grote vlinder Vintage Line Stamps SL86,
-Kleine vlindertjes in het doosje SL64,
-Papierblok 25x25 DS891402.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

Groetjes Boukje van der Weit

7 opmerkingen:

  1. Baukje wat een leuk idee!! Heel mooi!!
    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende creatie
    de vlinder komt heel goed tot z'n recht
    ja echt suuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en leuk idee zo met de vlinder.
    Ik zelf vind dit ook een leuk model om te maken als je iemand geld geeft.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen