donderdag 4 juli 2013

Vogelvrij

Vandaag is het mijn beurt weer en dit keer een kaartje met vogels.
Heerlijk in de natuur lekker fladderen.
Hier heb ik heb knipvel van StudioLight STAPSL 1224 gebruikt.


Voor dit kaartje heb ik een dubbele bruine kaart gebruikt van 13 cm x 13 cm.
Hierop heb ik een roze vierkant geplakt van 12,5 cm x 12,5 cm.
En hierop weer een wit vierkant waar ik een patroon op geprikt en geborduurd heb.
Het borduurpatroon komt uit hobbydol 23 (flora en fauna)
Deze heb ik geborduurd met de kleuren geel (1067)en groen (1169) van madeira.
Ook heb ik wat kraaltje mee geborduurd in de kleur roze voor een speelser effect.
Daarna heb ik er nog 2 vlindertjes  van Studio Light op gestempeld met bruine stempelinkt.
De vlindertjes komen van het setje STAMPSL 57.
Het plaatje heb ik opgewerkt in 3d en op de witte kaart geplakt.


Dit was het weer van mijn kant, misschien heb je wel weer een idee gekregen.
Laat gerust een reactie achter.
We lezen ze graag,

Groetjes Giny

Dit knipvel heb gebruikt voor deze kaart.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en zo mooi geborduurd, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een hele mooie kaart Giny
    Heel mooi geborduurd !!
    past heel goed bij het plaatje

    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Borduren met kraaltjes is altijd zo sjiek! Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het borduren erop zo mooi, zelf heb ik daar het geduld niet voor......

    BeantwoordenVerwijderen