maandag 17 december 2018

trap kaart deers in the forrest


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze trapkaart zien die ik heb
gemaakt met de Winter Days lijn van Studio Light.


Hoe ga je te werk:

Neem een stuk cardstock van 15x30cm. Vouw dubbel
zodat je een kaart hebt van 15x15cm. Op de vouwlijn
teken af zoals op de foto. Knip de lijnen in.


Vouw het geknipte deel naar boven en een keer naar beneden.
Maak de kaart open en vouw het naar binnen. Teken de volgende
trap af zoals op de foto.


Knip in en herhaal de vorige stap. Nu heb je de basis klaar.
En die je kaart er zo uit.


Zo ziet de binnenkant eruit:



Ik heb de volgende producten gebruikt om mijn kaart op de maken:



Dit was mijn laatste blogpost van het jaar. Ik wil
jullie allemaal alvast fijne feestdagen wensen.

Groetjes Joyce






1 opmerking:

  1. Prachtig!
    Die ga ik onthouden, bedankt voor de uitleg.
    Fijne week lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen