donderdag 27 december 2018

It's time to celebrate



 Hallo Lieve bloglezers

Het wordt voor mij de laatste post van dit jaar,en deze ga ik maken met de Industrial 3.0
Wat een geweldig gave lijn is dat,met deze lijn is het eigenlijk heel eenvoudig om stoere mannenkaarten te maken.
Door middel van de foto's ga ik jullie uitleggen hoe je deze kaart kunt maken.
Op de eerste foto zie je de kaart helemaal dicht geklapt.
Twee kleine magneetjes zorgen ervoor dat hij dicht blijft.


Je hebt nodig 2 keer de basis van de pijlen stans.
De eerste maak je zoals het hoort de 2e wordt iets aangepast.
Daar komen 2 rillijnen naast de gaatjes op 1,2 cm vanaf de gaatjes gemeten.


Nu kan je ook deze pijl verder opbouwen eerst met zwart zie foto.
Je verdeeld je basis midden stans nu over 3 gedeeltes.
Het grote vlak 7,7 cm breed en 2 strookjes van 0,7 cm breed.
Dit plak je allemaal netjes vast .
Op onderstaande foto zie je dat ik de 2 stansen om elkaar gevouwen heb.
Ook zie je waar de magneetjes moeten komen,plak de magneetjes met extra sticky tape goed vast en zorg ervoor dat ze onder het zwarte craft en design papier verdwijnen.


Nu hebben we de basis klaar en kunnen we er een stoere kaart van gaan maken.



Het tandwielen stansje heb ik aan beide kanten voorzien van dezelfde tekst alleen is het aan de binnenkant maar een stukje zichtbaar omdat de rest vastgeplakt zit.


Over het design papier heb ik nog wat lijntjes en stipjes getekend met een fineliner.



Om er voor te zorgen dat de kaart blijft staan heb ik er standaardjes tegenaan geplakt.



Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie hebt kunnen geven en wens jullie veel plezier met het maken van deze kaart.
Tevens wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling en een heel creatief ,goed en gezond 2019
veel liefs Corrine

Hieronder komen de materialen die ik heb gebruikt.




 

























2 opmerkingen:

  1. super gave kaart, bedankt voor de uitleg


    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Dank je wel voor je fantastische kaarten en uitleg het afgelopen jaar. Op naar 2019. Hopen weer veel.moois van je te zien. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen