donderdag 26 januari 2017

Life is Lovely

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een warme winterse kaart gemaakt met een combinatie van de Frozen Forest lijn,  Home and Happiness lijn en de nieuwe basismallen van Studio Light.
Het is super leuk om alle materialen van de verschillende lijnen met elkaar te combineren.
Dus als je nog geen genoeg kunt krijgen van de winterse kaarten kun je ook met de nieuwe materialen lekker aan de slag.


Gebruikte materialen:
*DDBD mal
*STENCILSL25
*STENCILSL29
*STENCILFF16
*Ribbelkarton
*Verbandgaas
*Plakparels


De basis voor deze kaart is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal.
Geknipt uit kraftpapier, wit kaartlinnen en BASISHH228.
Van wit kaartlinnen heb ik een strook 9 x 14 cm gesneden en aan weerszijden de ijssterrenrand gestanst. Deze strook heb ik samen met een stukje verbandgaas op de kaart geplakt.
Uit fijn ribbelkarton heb ik een vierkant gescheurd die net wat groter is dan het plaatje.
Met STENCILSL25 heb ik een takje uit wit linnenkarton en het vogeltje uit kraftpapier gestanst.
Het takje is geplakt op het ribbelkarton en hier overheen
het plaatje met het koffiekopje uit EASYHH549.
Achter het plaatje zit ook nog een tabje uit EASYFF539.
Het geheel heb met 3D foampads op de kaart geplakt.
Verder heb ik het labeltje uit EASYHH547 bij het plaatje geplakt.
Twee ijssterren die als losse deeltjes uit de ijssterrenrand kwamen heb ik op de kaart geplakt met in het midden een plakparel. Hiermee krijgt de kaart een mooi winters effect.
Met STENCILSL29 heb ik 2 kleine hartjes uit kraftpapier gestanst en onder op de kaart geplakt.



Leuk dat je mijn blogpost weer hebt gelezen, graag tot de volgende keer!

Groetjes van Geralien Hoftijzer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten