donderdag 12 januari 2017

babykaart

Hallo,

Studio Light komt de komende weken weer met erg leuke produkten. En ik
 mocht er al mee aan de slag. Ik laat jullie vandaag een babykaart zien. 

Er komen een aantal basis stansmallen uit, waaronder een alfabet die je
 kunt gebruiken als slinger. Ik heb met de letters 'its a boy uitgestanst 
en in een slinger op mijn kaart aangebracht.

Erg leuk zijn deze stansmallen om voor  een babykaart te gebruiken. 

Een van de nieuwe basis stansmallen is een swirl. Hij past perfect op
 deze en andere creaties.

De artikelen die ik heb gebruikt zijn:
* de slinger alfabet stans
* de swirl stans
* de stans met baby spulletjes


Ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn geworden naar de andere artikelen 
die gaan komen en dat ik jullie alvast heb kunnen inspireren. Kunnen
 jullie ook niet wachten totdat de artikelen in de winkel liggen?

Liefs,
Karen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten