vrijdag 20 januari 2017

Cadeau tasje

Hallo allemaal,

Soms krijg je in de winkel van die superleuke kraft tasjes. Dit exemplaar was blanco dus ideaal om te gaan opmaken voor een leuk cadeautje.  Je kunt ze natuurlijk ook kopen. Ik heb gekozen om er babyshower/kraamfeest tasje van te maken.
Ik heb het tasje versierd met producten van de prachtige nieuwe Home and Happiness lijn van Studio Light en de paperpads die onlangs zijn uitgekomen.


Voor de basis heb ik het vel BASISHH228 gebruikt. De banner is van de papperpad PPSL41
Om het geheel niet te blauw te maken heb ik strook uit de paperpad PPSL39 gebruikt. 


De nieuwe lijn bevat een vel met leuke teksten en banners voor allerlei gelegenheden EASYHH552. Het plaatje is van het vel EASYHH546. Ook hierop zitten leuke kleine plaatjes die je als decoratie kan aanbrengen.


Ik heb het geheel afgemaakt met een kantje, lintje en wat strass,

Dit was mijn projectje weer.

Groetjes Joyce

Geen opmerkingen:

Een reactie posten