zondag 18 december 2016

warm winter wishes

Hoi allemaal,

Ik wil nog een keer een layered stamp van Studio Light uitlichten.
Deze keer de kerstboom. 
Ook in de verpakking van deze layered stamp zitten weer kleinere layered 
stamps om zo extra's te kunnen creëren. In dit geval zitten er bv kerstballen
 in om de kaart extra te versieren. 

Om de kerstbomen zo in elkaar te kunnen laten verlopen, heb je masking tape 
nodig. Je begint te stempelen met de stempel die helemaal gestempeld moet
 worden. In dit geval is dat de linker kerstboom. Je stempelt de kerstboom ook 
op de masking tape en knipt deze zo netjes mogelijk uit. Je plakt de uitgeknipte 
masking tape kerstboom op je gestempelde kerstboom. Nu kun je met de layered
 stamp de volgende kerstboom stempelen. Je haalt de making tape van de eerste
 kerstboom, en plakt de making tape op de tweede kerstboom zodat je de derde 
kerstboom kunt stempelen. De kerstballen heb ik afzonderlijk gestempeld en 
uitgeknipt en vervolgens met een foampje opgeplakt.

Ook hier heb ik een basisstempel gecombineerd met de layered stamps. Ik ben 
bij de kersttakken begonnen met het stempelen van de kerstballen. Deze heb ik 
weer afgedekt met masking tape en vervolgens heb ik de kersttak gestempeld.  

Ik hoop dat ik jullie weer ideeën heb gegeven van
wat je allemaal kunt met de layered stamps.

De producten die ik heb gebruikt zijn:

Liefs,
Karen






1 opmerking:

  1. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    Cock Fighting Online

    BeantwoordenVerwijderen