zondag 25 december 2016

Thee moment...............


HO HO HO!!

Het is alweer 1e kerstdag! Wat gaat een jaar hard he! 
Het hele jaar door knutsel ik elke 4 weken met 2 lieve vriendinnen,
en met Kerst maken we dan altijd een leuke kaart of creatie voor elkaar.
Dit jaar heb ik deze Thee Tasjes gemaakt,
met de mooie kerstlijn Frozen Forest van Studio Light.
Het idee kwam ik tegen op dit blog:
De maten heb ik aangepast zodat alles erin past.

 
Wat heb ik gebruikt:
 
Frozen Forest:
* SCRAPFF01
* BASISFF227
   * STENCILFF18
* EASYFF538
 
- Kraft karton lichtbruin
- Zwart karton
- DMC zwart
- Zwart touw
- Gewoon touw
- Bruine distess Ink
- Kant en klare strikjes van kurk
Verder een houten theelepeltje, suikerstaafje, theezakje
en wat kerst chocolaatjes.
 
Ik heb mijn eigen draai gegeven aan deze tasjes,
en voor de rest het patroon aangepast en goed
naar de foto's gekeken en zo lukte het prima!
 
 
 
 
Succes!!
 
Namens alle dames van het Design Team:
 
Merry Christmas
& Happy New Year !!
 
 
 

1 opmerking: