dinsdag 29 december 2015

Winter Memories uitvouwboekje

Hallo allemaal,

De kerstdagen zijn voorbij maar helemaal afscheid nemen van de prachtige 
Winter Memories lijn van Studio Light kon ik nog niet.


1
Gelukkig hoeft dat ook niet want deze lijn leent zich ook prachtig
 om mooie winterse creaties te maken.
De basis hiervoor is een UNI scrapvel.
Ik ben in het midden van dit vel begonnen met een PROJECT WM 04, op de 4e foto te zien.
Dit heb ik wel zo uitgemeten dat ik overal wel evenveel ruimte overhoud voor de andere items.


2
De eerste foto geeft het pakketje in zijn geheel weer. Als dit zo voor je op tafel ligt kan het uitpakken beginnen. Je klapt de bovenkant naar beneden open en dan zie je foto 2. 
Voor alle vlakken heb ik telkens BASIS WM 200 gebruikt.


3
Als je de flap naar boven openklapt krijg je foto 3 te zien. 
Het leuke van deze lijn is dat er mooie items in verschillende formaten te gebruiken zijn. 


4
Vervolgens klap je zowel aan de linker als aan de rechterkant
de kleine flappen naar buiten en dan zie je foto 4.


5
Als je het linkerflapje naar boven openklapt,
en het rechterflapje naar beneden dan krijg je het hele vierkant te zien.
Met al die mooie items heb ik het thema winter op deze manier mooi weer kunnen geven.


6
Deze lekker koppen chocolade melk zijn te vinden op STAP WM 1349.
 Weet je wat nou zo leuk is.
Onderaan de vellen zitten nog weer allerlei kleine decoratieve afbeeldingen
om her en der te gebruiken.
De sokken heb ik geknipt uit STAP WM 1350


7
Deze decoratieve afbeeldingen heb ik uit EASY WM 487 en EASY WM 490 gehaald.
De prachtige boom op het rechtse plaatje komt van STAP WM 1349.


8
Op foto 3 is dit medaillon dicht te zien. Op de voorkant heb ik een klok geplakt.
Zie hoe leuk al die kleine decoraties zijn.
Wel heb ik alle randjes bewerkt met distress inkt kleur walnut stain.


9
En dan natuurlijk niet te vergeten de prachtige stempels welke bij deze serie horen. Ik heb ze met disstres inkt, kleur walnut stain gestempeld, omdat ik de randen ook telkens met deze kleur van inkt voorzien heb. Persoonlijk vind ik deze kleurencombinatie erg mooi. 


10
Hier is mooi te zien hoe gedetailleerd de stempels zijn.
De teksten zijn ook zo leuk om te gebruiken. 
Niet alleen passend bij kerst maar ook zeker voor de winterse taferelen. 
Ben benieuwd of ik jullie winterinspiratie heb kunnen geven na het bekijken van deze blogpost.


Creatieve groetjes en alvast een heel fijn, gezond en creatief 2016 toegewenst!
Emmy Wind



Geen opmerkingen:

Een reactie posten