vrijdag 25 december 2015

Kerst kado tasjes voor de juffen!

Hoi allemaal, 

Een post van mij op deze gezellige eerste kerstdag.
Voor Aaron's zijn vier juffen heb ik mooie kerst tasjes gedecoreerd .

Middel grote tasjes van Kimya verpakkingen heb ik gebruikt als basis.
Ik heb rond om de tasje beïnkt met bruine distress, walnut stain.

Daarna ben ik per tasje aan de gang gegaan
ik ben begonnen met de Sweet winter season collectie

BASISSWS204 deze is zo leuk er staat in de hoek een schattig hertje,
ik wilde die juist zo behouden .
Een strook uit het papier gesneden ,dit is een mooie houten rand ,
 steekt even meer af van het roze.
Een stuk gaas over het basispapier en erover uit STAPSWS1355 een foto met het kleine vogeltje .
Jullie kennen vast wel de nieuwe stans blokken van Studiolight ik heb daar heel wat kaartje uit mogen maken en je houd daarbij zulke leuke kleine uitdruk plaatjes van over, deze plaatjes volop gebuikt , want weggooien is toch zonde ;) hihi.
De uitdruk plaatjes komen uit KAARTBLOKSWS02 vel 2A ,
langs de foto de sterren geplakt en de vlokken.
Wat stickels over de vlokken en sterren gesmeerd voor de glinstering.
Onder aan een leuke bloemen toef met fijne witte takjes en eronder STAMPWM119.


Het blauwe tasje heb ik met de Winter Memories gemaakt .
Hier ook begonnen met de BASISWM202 , ook hier in het vel een mooi plaatje die ik wil laten zien, zo komt de ster beter tot zijn recht.

Ook net als het roze tasje het zelfde gaas gebruikt en erover heen STAPWM1351 met op de hoeken rozen uit de KAARTBLOKWM05 vel 1A.
Een paar stroken met Muziek balken van Washitape geplakt, een mooie bloemen toef in de bijpassende kleurtjes en stempel STAMPWM119 niet te vergeten.


Voor de onderste twee tasje zal ik beginnen met de blauwe met de WinterMemories collectie .
De basis is BASISWM203 , op de basis een stuk gaas en over het gaas een mooie foto uit vel STAPWM1351 langs de foto heb ik rolroosjes geplakt
 deze komen uit  KAARTBLOKWM05 vel 3A.
Onder aan wat Washitape met muziek noten geplakt en onder de foto een plaatje uit EASYWM490 met de slee geplakt.
En de stempel uit set STAMPWM119 gebruikt.
Boven aan een mooie bloemen toef met besjes  hier en daar wat blauwe pareltjes.


  Het laatste roze tasje is met BASISSWS206 als ondergrond,
ook dit vel heeft een prachtige afdruk die je eigenlijk moet laten zien.
Op de basis een stuk gaas en daarover PROJECTSWS06 .
Boven en onder aan de foto een grote sneeuwvlok deze komt uit EASYSWS498,
de mooie sierlijke hoeken komen uit het KAARTBLOKSWS02 uit vel 3A.


Hieronder nogmaals de tasjes bij elkaar.
Bij elk tasje heb ik het papier met een distresser wat ouder gemaakt en beïnkt met bruin , ook hebben alle tasjes bij de hengsel een strik van tule en gaas
 en een label gericht naar de juffen toe met onze kerstwensen.
Ik had voor de juffen lekkere kerst chocolade ingedaan , ze vonden het een lekker cadeautje ;)


Ik wens iedereen een hele fijne kerstdagen en een goed gezond 2016 toe .
XX Christa

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kersttasjes heb je gemaakt voor de juffen Christa!
    Dit is toch leuk om te maken maar zeker zo leuk om te krijgen ;-)
    Ik wens jou en het SL designteam hele fijne feestdagen en een mooi, gezond en creatief 2016!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gepimpte kersttasjes.Hele fijne feestdagen.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen