vrijdag 11 december 2015

Pocket letter

 
Hallo Allemaal,

Pocket letters zijn op dit moment helemaal populair,
En daar speelt Studio Light heel goed op in,
De hebben namelijk vellen voor de pocketletters uitgebracht.
Ik heb in deze pocketletter gebruik gemaakt van  ATCSWS05 en de  ATCSWS06
rechts boven in zie je vakje met allemaal leuke dennenappels
die komen uit het vel STAPSWS1354
en het losse hertje uit vel EASYSWS502 heb ik ervoor geplakt.
 

 
 
 
Het lieve konijntje komt uit het vel: EASYSWS495.
en het cirkel erachter is een stans van Marianne Design
de lieve schaatsjes heb ik uit het vel: EASYSWS502 
en daar heb ik bovenop een strik opgeplakt,
en op een stuk jute geplakt, zo geeft het een leuk effect.


Dan heb ik bovenop de pocketletter nog een project letter geplakt PROJECTSWS05
en de leuke losse dennenappels komen uit het vel: STAPSWS1356.

Deze pocket letter ligt klaar om verstuurd te worden.

Liefs Martine Bosman 
 
 




1 opmerking:

  1. IT IS BEAUTIFUL, NEDRA JONES I WOULD LIKE TO SWAP POCKET LETTER WITH YOU
    I LOVE IT

    BeantwoordenVerwijderen