zaterdag 7 november 2015

Winter is coming

Hallo allemaal,

Mijn kaart van vandaag is een combi van de Sweet Winter Season line en
 Winter Memories line van Studio Light.
Ook heb ik 2 verschillende mallen van Dutch Doobadoo samen gebruikt.


De grootste maat van beide Dutch Doobadoo mallen heb ik
op kraftpapier overgetrokken en uit geknipt.
En 1 maat kleiner op BASISWM203
De randen heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain en daarna de delen op elkaar geplakt.
Achter de kerstklok heb ik een witte ijsster geplakt.
Ook heb ik een rand gestanst uit het blauwe deel van BASISWM203.
Op de rand heb ik nog weer een geschulpte rand uit EASYWM487 geplakt.
Achter de kerstklok heb ik een kleine ruimte open gelaten
 waar het label achter geschoven kan worden.


Verder heb ik een slee uit kraftpapier gestanst,
 bewerkt met Distress inkt en onder op de kaart geplakt.


In de bovenhoek van de kaart heb ik een bronzen ornamentje geplakt,
voor een extra vintage effect.
Verder heb ik de kaart versiert met plaatjes uit de vellen STAPSWS1353STAPSWS1355EASYWM487 en EASYWM490
Boven in de kerstklok heb ik een strikje van kant met een knoopje en jute touwtje bevestigd.


Bij het plaatje heb ik een toefje papieren bloemen geplakt
en een dennenappel uit vel EASYSWS498.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan voor de kerstkaarten.
 Tot de volgende keer!
 
Groetjes,


2 opmerkingen: