dinsdag 3 november 2015

Drieluik Winter Memories

Hallo blogvolgers!

Geen kaart vandaag maar een MDF drieluik van Studio Light.
Deze heb ik bekleed met papier uit de lijn, Winter Memories.


Onder het 3D-easy plaatje zit een uitgestanste rechthoek van Noor!Design en daaronder nog een strook basispapier gemat op wit kraft Cardstock waarbij ik het randje heb gestanst met een borderstans van Noor!Design. 

Gebruikte Studio Light materialen:


De klok, hartje van het bloemetje en onderstaande tag heb ik bewerkt met Glossy Accents.
Papier heb ik op het MDF geplakt met Mod Podge decoupage lijm.


Op de randjes wat foamclay met glitter van Craft Emotions.
Al het papier en de plaatjes zijn op de randjes beinkt met bruine distress inkt.


Knoopjes in bijpassende kleuren op de banners en daar een wit hobbytouwtje door geregen.
De delen heb ik aan elkaar geknoopt met beige/bruin lint en er daarna nog een blauw touwtje met kleine bolletjes aan geknoopt. En ook nog 2 witte belletjes.

Wat vinden jullie van mijn drieluik???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten