maandag 16 november 2015

Even voorstellen!!

En dan ineens ben je lid van het DT van Studio Light..hoe gaaf is dat! Ik zal me nog wel even netjes voorstellen, alhoewel de meesten van jullie me vast al wel kennen.
 
Ik ben Tiets, getrouwd met Karel.
Samen hebben we 2 kinderen en een kleindochter Lily van 2 maanden !
Ik knutsel en freubel al heel wat jaartjes en heb al in verschillende teams gezeten en dus genoeg ervaring opgedaan. Ook heb ik zelf nog een kaarten club op internet, en geef ik voor die leden 2 keer per jaar een clubdag waar we ook gezellig kletsen en aan de slag gaan met projecten.
Nu kan ik heerlijk mijn ei kwijt hier bij Studio Light en daar ben ik super trots op!! Ik begin alvast met een project van nog niet zo lang geleden..


Ik heb de winter memories serie gebruikt samen met het bijbehorende stansblok.
Wat kun je dat heerlijk combineren als je met een klein projectje bezig bent.

 
 De meesten kennen mijn creaties van redelijk vol en tja met de stansblokken
 blijf je ook doorplakken!
 

Ik heb her en der wat stansjes van Noor! design  gebruikt en wat kleine bloemetjes .
Sommige delen uit het blok heb ik met foam opgehoogd,
zodat je een 3 D effect krijgt met de plaatjes.


 Dit gedeelte kun je uitklappen tot een harmonica boekje en ook daar kon ik nog volop plaatjes  uit de diverse stansvellen  kwijt!

 
Als laatste nog een label uit de achter kant geschoven met aan de top
een klein kantje met bedeltje vast geknoopt!

Ik  heb er reuze zin in om samen met dit team hier leuke dingen te laten zien en zeg dan ook
 Tot gauw!

liefs Tiets xx
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten