woensdag 23 juli 2014

Shabby chic kado zak


Hallo allemaal,

Hier een mooi voorbeeld hoe je iemand kunt verrassen met shabby chic.....
Van het Kraft papier dat overblijft als het doorzichtige cadeau folie op is,
 heb ik een zak gemaakt, waar wat lekkers is ingestopt....


                   
 Als ondergrond heb ik BASIS SC 157 gebruikt,
 waarbij ik een randje van de zak zichtbaar laat.
Van SCRAP SC 03 heb ik een rechthoek gesneden van 12 x 16 cm,
 (Formaat is een beetje afhankelijk van hoe groot je de zak maakt)
en met 3D tape op het basis vel geplakt,
zodat het kaartje erachter geschoven kan worden.
Handig is wel om met 3D tape een vakje te maken
net iets groter dan het kaartje waar het in past.
Zo blijft het op de plek zitten waar jij het hebben wilt.

                          

De plaatjes welke je ziet, komen van STAP SC 1298
de randen hiervan zijn bewerkt met bruine inkt.
Ik vind ze prachtig, 
mooi gedetailleerd en passend binnen dit geheel.
 De stempel waar het parelknoopje op zit is van  Marianne design.


Deze dames heb ik uit EASY SC 403 gehaald. 
De randen zijn bewerkt met goudkleurige inkt.
Erachter is een brede reep kant geplakt, 
deze reep is op een Creatable stans geplakt. 
Wat vlinders voor de decoratie.



Ik vind het leuk om toefjes met bloemen te gebruiken zoals hier. 
De kronkels welke je ziet zijn gemaakt van, met papier omwikkeld ijzerdraad.
 Dit draai je om een breinaald,
 en als je genoeg hebt haal je het er vanaf.
Onder het toefje bloemen heb ik van organza stof een strik gemaakt.
 De button welke erop zit komt uit STAP SC 1297
Ik heb er iets glossy accent op aangebracht.
Dit zorgt voor een mooie glans en een bol effect.


Gebruikte materialen:
Houten wasknijper, lint, tag, houten vlindertjes, roze plakparels, 
organza lint, met papier omwikkeld ijzerdraad en kant.

Groetjes Emmy

                                                                                                             


1 opmerking: