zaterdag 5 juli 2014

Doosjes voor de juffen!!


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie 2 vouwdoosjes laten zien.
Ik heb deze gemaakt voor de juffen van mijn zoon.
Ze vieren op school in de klas dan de verjaardag van de beide juffen , ze zijn naar een kinderboerderij geweest en hebben daar heerlijk gefeest met de klas.

Ik wilde niet precies het zelfde doen maar ook toch weer wel ;).
De raampjes zijn van mica en die heb ik met een embos folder bewerkt.




Ik heb voor het onderste doosje vel heb ik BASISSC155 gebruikt .
De ovaal uit EASYSC381
Het vrouwtje tussen het ovaal komt uit vel STAPSC1302 daar tussen  de rozen gebruikt deze komen uit vel STAPSL1292

De randen met siersteentjes afgemaakt .


Voor het tweede doosje heb ik vel  BASISSC156 .
Ik heb gekozen voor de engel uit EASYSC381 .
Verder nog kleine stukjes gebruikt uit STAPSC1297 , ook dit doosje met
zelf klevende siersteentjes het afgemaakt.
In de doosjes zat een stoffen hart in en wat snoepjes, ze vonden het geweldig 


XXX Christa

1 opmerking: