zaterdag 21 december 2013

Paris.......


Het blijft leuk om te werken met de verschillende lijnen van Studio Light.
Deze keer heb ik weer een kaart gemaakt met de mooie Très Chic lijn.


Het leuke is dat je verschillende materialen prima bij elkaar gebruiken kunt.
Voor deze kaart heb ik de volgende spullen gebruikt:

Kant
Plakparels

Studio Light heeft mooie Paper pads en op een velletje uit blok PP SL 08 heb ik met de STAMP SL 72 de Eifeltoren en Paris eerst her en der wat afdrukken op het basis velletje gemaakt. Zo kun je je eigen basispapier maken, want deze serie stempels past dus weer precies bij de Très Chic lijn.


Eerst heb ik onderop een strookje kant geplakt en daarna heb ik plaatjes uit de vellen EASY SL 368 - EASY SL 369 - EASY SL  370 gebruikt om de kaart mee te versieren.
Als je 3D kit en Foam gebruikt kun je weer heel mooi hoogte verschil op je kaart maken.


Als laatste wat plakparels en je kaart is klaar.
Het is geen moeilijke kaart om te maken en zo heb je toch ook weer een hele mooie kaart klaar om iemand weer mee te verrassen.

Veel plezier met het maken van deze kaart!

Groetjes Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten