dinsdag 10 juli 2018

kerstboekje met ticket mal

Hallo,

Ik wil jullie vandaag een boekje laten zien dat ik heb gemaakt 
met één van de ticketmallen van studio light. Ik leg in een tutorial 
uit hoe ik het heb gemaakt





Ik heb van kraft papier de ticketmal twee keer uitgestanst

 Ik heb het ijzeren gedeelte van de mal aangehouden en gerild 
om de vouwen voor het boekje te creeëren

 Ik heb 1 kant beplakt met dubbelzijdig plakband

 Er ontstaat dan al een boekje

 Ondanks dat er een band om het boekje komt heb ik magneetjes 
aangebracht zodat het boekje mooi blijft sluiten. Dit heb ik 
gedaan voordat ik het boekje ging oppimpen


Ik heb een band gemaakt en met een pons de uiteinden bewerkt. 
Ik heb in dit geval de maten genomen die op onderstaande foto
 staan, maar het is natuurlijk afhankelijk hoe dik jullie boekje is

 Er komen binnenkort hele mooie die and cuts mallen uit, waaronder 
deze schudbol. Ik heb een echte schudbol gemaakt met de fuse. (in 
een eerdere blogpost van mij kun je lezen hoe de fuse werkt


 Zoals jullie kunnen zien heb ik uiteindelijk toch gekozen voor een andere 
rand om de schudbol want ik vond dat kraft niet zo mooi uitkomen

 Ook komen er mooie stempels uit. Ik heb de label bewerkt 
met één van deze stempels en met embossingpoeder 



 De band rondom het boekje heb ik bewerkt met achtergrond
 papier uit de nieuwe a6 paperblok

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:




Ik hoop dat jullie nog meer ideeën hebben gekregen wat je allemaal met de ticket mal kunt doen.

Liefs,
Karen 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten