vrijdag 2 maart 2018

Paas kaart paasei

Hallo allemaal!

Vandaag mag ik weer een blogpost voor jullie verzorgen! Ik wil jullie laten zien hoe je met de nieuwe ovale basis stans van Studio Light heel gemakkelijk een leuke paaskaart kunt maken!


Je start met het het middelste formaat van de ovaal in de gewenste kleur. Ik heb lila gebruikt. Daarna stans je de de kleinste uit.


Op de kleinste ga je nu een mooie dubbele zigzag lijn tekenen:



Deze knip je er tussen uit. Voor mooie strakke lijnen is snijden natuurlijk ook handig! Dan ziet het er zo uit:


Deze plak je op de andere ovaal:


Nu is de basis klaar en kan het versieren beginnen. Zelf heb ik gekozen voor de mooie bladeren uit de Romantic Botanic lijn.


Ik heb daarvoor 2 kleuren groen genomen. En ze eerst even gepositioneerd voordat ik ze op plakte.


Bovenop het ei wilde ik een stukje " gaas" . Daar heb ik ook een stans voor gebruikt uit de Romantic Botanic lijn. 



Daar op nog een vlinder geplakt uit nieuwe Stamp & Die cuts BASICSDC07. Deze heb ik ingekleurd met de light markers. (Lavendel 83, flesh 139 en pastel yellow 37 ) Uit die zelfde set heb ik het labeltje uitgestanst en met paarse distress oxide bestempeld .


Ik hoop dat jullie het leuk kaartje vinden. Fijne dag toegewenst!


Lieve Groetjes Irina 


Gebruikte materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten