zaterdag 17 maart 2018

Life is a collection of Moments ...

Hallo allemaal,
 
 
Wat een fantastisch nieuwe lijn heeft Studio Light weer uitgebracht ...
Met de So Spring lijn kan je zo een prachtige voorjaarscreaties maken.
Ik heb met de ovalen stansmal een doosje gemaakt eventueel voor paaseitjes ...
 
 


Hierna ga ik uitleggen hoe ik het gemaakt heb.
 
 

Ik ben begonnen met bovenstaande patroontjes over te nemen op wit cardstock.
 
 
Ik heb de vier kleine flapjes naar binnen gevouwen en op de middenste flapjes heb ik kleefband aangebracht en dichtgekleefd.
 
 
De grootste maat van de ovalen stansmal STENCILSS81 heb ik 2 x uitgesneden (voor de boven- en onderkant van het doosje.
 

De randmal STENCILSS75 heb ik 4 x uitgesneden en de boogjes uitgeknipt.
 
 
Dan ben ik begonnen met de afwerking. Rondom de 4 zijden heb ik licht paars cardstock gedaan met daarop de randmal. Op de hoekjes heb ik een metalen hoekje gezet.
In de binnenkant heb ik een designpapiertje geplaatst en langs de randjes een rozenkantje.
 
 
Ik heb er paaseitjes ingestopt ...
 
 
De bovenkant van het doosje heb ik afgewerkt met designpapier van scrapvel BASISSS255.
De afbeelding, vlindertje en libel komen van stansvellen EASYSS605 en 607.
Onder het plaatje heb ik een deeltje van de bubbeltjesmal STENCILSS74 geplaatst.
De tekst is een clearstamp die hoort bij een van de nieuwste stempels.
Het kadertje met hartje en de fijne hartjes komen van STENCILSS78.
 
 
De bloemetjes heb ik gemaakt van foam en dit bloemenmalletje zit eveneens bij de hartjes.
De prachtige kleine blaadjes komen van STENCILSS77.
 
 
Gebruikte materialen :
 
Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS81  Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS75 Studio Light - So Spring - Basisvel A4 BASISSS255 Studio Light - So Spring - Stansvel EASY605 Studio Light - So Spring - Stansvel EASY607 Studio Light - So Spring - Clearstamp A6 So Spring - STAMPSS283 Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS78Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS77
 
Ik hoop dat ik jullie hierbij op een ideetje gebracht heb ...
Graag tot de volgende blogpost,
 

2 opmerkingen: