dinsdag 6 september 2016

Winter Memories en Romantic Summer

Hallo Allemaal,

Op de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch gaf ik 3 dagen een workshop en de mensen konden kiezen uit 1 en het zelfde project alleen of in kerst of in zomer thema.
Het papier van Studio Light is ideaal voor die soort projecten omdat je er ook geweldige stansvellen en 3 D vellen bij kan kopen.
Ik weet helaas niet meer precies wat ik van beide lijnen heb gebruikt  maar had alles op mijn buro liggen en overal wel wat uit gehaald!

Dit  had ik  zelf voorbereid:

Het is een project gemaakt van een paperbag en een plat zakje.
Dit is de Romantic Summer:
Natuurlijk het geheel met lintjes, kantjes en andere  dingetjes opgeleukt!
Soms heeft het papier maar zo weinig nodig omdat de afbeeldingen erop al zo gaaf zijn!

 Hier klap je een gedeeltje naar beneden en komt er weer een label tevoorschijn.
 Op de achterkant de mooie vuurtoren verwerkt met daaromheen de prachtige ovalen stans.
 Die achterkant kun je ook weer open klappen en daar wat visnet nog geplakt.
 Hier nog even de labels op een rijtje.. 

Dit is de Winter Memories:
 Op de voorkant een 3 d plaatje verwerkt maar ook de kleinere stukjes uit de diverse vellen erbij geplakt. De ovalen kerstbal heb ik  met nog een extra bal een 3 d effect gegeven.

  Aan de label een mini labeltje gehangen en organza lint door de gaatjes geknoopt

 Ook deze klapt open  en zie je weer de mooie hoeken van een basis vel.

 Op de achterkant  een ronde tekst gebruikt .
 Als hij open klapt zie je nog meer losse onderdelen uit de diverse vellen zoals de vlaggenlijn.
Ook hier nog even alle labels op een rijtje.

Ik hoop dat jullie weer inspiratie op doen door deze foto;s!

!

1 opmerking:

  1. Wauw ! één woord... PRACHTIG ! Spijtig dat ik niet in Den Bosch ben geraakt. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen