woensdag 14 september 2016

Happy Birthday!

Hoi allemaal,

Wat hebben toch een paar mooie zomerse dagen gehad
en dit mooie papier van Studiolight maakt het nog zomers.
De Romantic Summer lijn leuk voor alle gelegenheden,
ik heb er een mega verjaardags kaart van gemaakt.

Ik ben begonnen met een grote scrapvel SCRAPRS01 , uit het vel twee doillies gestanst.
Deze twee in de helft geknipt ,zo heb je vier helften,
dit doe je het zelfde met 2 papieren taartkleedjes.

Plak de taartkleedjes op de roze doillies laat het roze wel meer uit komen.


Drie stroken van 30 cm bij 5,5 cm gesneden en gerild uit papier BASISRS220  ,
 ik heb 1 inch gedaan, wil je het fijner kan je het op 1 cm doen.

Plak deze stroken aan elkaar en als het goed gedroogd is
plak je de uit einde van de stroken en je maakt een cirkel ervan.
Plak aan de achterkant met hele goede lijm een kleinere cirkel die het gat bedekt
en de harmonica cirkel bij elkaar houd.

Plak de vier halve doillies en verdeel deze onder de harmonica cirkel.
Ik heb er nog een groot stevig stuk cardstock achter geplakt zodat het netter oogt ,
de achter kant van de kaart.

Een stuk roze kant boven op de harmonica cirkel geplakt.

In het midden heb ik een grote papieren taartkleedje geplakt met daarover een cirkel .
Uitgestanst uit BASISRS220 en eronder een scalop cirkel uit papier BASISRS221

Over de cirkels heb ik de mooie foto uit vel STAPRS1374.
Deze foto op de cirkels geplakt.


Tussen de papieren doillies en de harmonica cirkel heb ik de
schelpen snijmal gebruikt de STENCILRS10.
Boven en onder, beetje verstopt door alle versierseltjes .
In de hoek de leuke roze papegaai uit vel STAPRS1378 .


Onderaan de kaart een vliegende groene papegaai en de happy birthday tekst uit vel  EASYRS529.
De papegaaien en tekst met leuke glittertjes bewerkt.



Verder heb ik wat sisal en veertjes gebruikt tussen de bloemen geplakt/geschoven.
Wat pijpragertjes van foam en hartjes met de jarige haar naam op gestempeld, dit zijn de lettertjes uit stempelset Love and Home STAMPLH127



Hoop dat jullie het leuk vinden .
XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten