zaterdag 24 september 2016

Frozen forest mini album (24 sept)



Hallo allemaal,

De nieuwe Frozen Forest van Studio Light is toch echt helemaal mijn stijl zeg...
wat een geweldige mooie lijn en al die  stempels en stansen erbij...woww!!!
Ik heb er deze keer weer een heel project van gemaakt!
Ik heb bijna van elk vel wel iets gebruikt,
want het is een vrij groot en uitgebreid project geworden!

 
 
 Ik heb een album gemaakt van 8 loonzakjes die  per 2 tegen elkaar aan geplakt zijn met een lint ertussen zodat je bij 4 setjes het geheel kunt dicht vouwen en strikken.

Hier zie je de voorkant van het album. Natuurlijk met eigen materialen het project opgevuld zoals lintjes, kantjes, knoopjes, touw parels, sneeuwballetjes en sneeuwvlokken!!
 

Als je het album omdraait heb je eigenlijk weer een voorkant.
Ook daar weer diverse plaatjes en teksten op verwerkt.
Ik heb her en der een beetje zilver tinten erbij gebruikt
zoals in het koord bovenin waar zilverdraad verwerkt zit.
 

 Hieronder zie je dan het album dicht gevouwen en gestrikt.
 

en dan in elk zakje nog een bijpassend label gemaakt met de kleine restjes die ik altijd bewaar.
Zonde om weg te gooien en zo komen ze nog prima van pas!!

 
 De plaatjes met de dieren in deze lijn vind ik ook zo leuk..
weer eens wat anders dan kerst of winterse plaatjes toch!
 

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze nieuwe winterse kerst lijn als ik!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten