dinsdag 21 juni 2016

Zomaar een kaartje van mij


Zomaar een kaartje van mij.....
 
Prachtige tekst van een van de nieuwste stempelsets van Studio Light. 
Ik ben dol op stempels en de laatste stempellijn uit de serie Beautiful Flowers is wel zo mooi.
Die moet je toch gewoon hebben!


Ik ben voor deze kaart als volgt te werk gegaan.
Ik heb een van de bloesem stempels uit set STAMPBF142 afgedrukt
met een Molotow Aqua Twin marker op Aquarelpapier.


Deze ben ik daarna in gaan kleuren met de Molotow Aqua Twins. 

Hieronder drie foto's van het kleurproces. 


Na het kleurwerk deze mooie tekststempel uit stempelset STAMPBF141 
er met Versafine Onyx Black er op geplaatst. 
In de bloemetjes kleine zwarte stipjes gezet en roze meeldraadjes met Spica pennen. 


Uiteraard wilde ik niet alleen maar kleuren maar er ook een kaartje mee maken en hiervoor het nieuwe ook zo mooie scrappapier SCRAPBF03 uit dezelfde serie, Beautiful Flowers gebruikt. 


Ik heb een kraft card gebruikt van 15cm x 15cm.
Van de rechterkant heb ik een strook afgesneden. Hier heb ik STENCILBF06 uit gestanst.
Wat is deze randstans met bladeren toch prachtig. 


De randjes van het scrapppapier een kleinbeetje beïnkt met Distress Ink. 


De uitgesneden rand en het scrappapier op de kaart geplakt.
 Langs de zijkanten op het papier van het stempelafdrukje gaatjes geprikt langs een lineaal.
 Deze heb ik met de hand voorzien van stiksteekjes. 
Ik heb deze kaart met veel plezier gemaakt! 
Hopelijk kun je dat ook een beetje zien. 
Ik wens iedereen een heel fijne dag.
 Tot de volgende blogpost!







2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met fantastisch mooi kleurwerk Yvonne. Genieten dit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart!
    Bedankt voor de duidelijke uitleg.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen