woensdag 29 juni 2016

Live laugh love


Hallo blogvolgers, 

Ik had vorige zomere en leuk notitie boekje gekocht van kraftkarton. Toen ik het zag liggen dat ik is dat nou niet leuk om aan te gaan kleden met het prachtige scrappapier van Studio Light!
Zo gezegd zo gedaan. Nou ja het heeft even geduurd!


Dit scrapvel BASISBF217 vind ik zo mooi de prachtige kleuren en de mooie
 voorjaarsafbeeldingen erop, geweldig toch!


Ik heb tweemaal scrapvel BASISBF217 gebruikt. Aan de binnenkant van het boekje (in het kader)  heb ik het gedeelte gebruikt wat rechts onderop het scrapvel staat.
 Ik kon bijna niet kiezen want ook het gedeelte met de vogel is zo mooi. 


Het is handig om eerst aan de binnenkant het uitgespaarde vierkant na te tekenen op het het scrapvel, zodat je straks weet wat je er uit moet snijden.
Daarna ga je pas je afbeelding aan de binnenkant vastplakken met lijm of tape.


Ook de achterkant van het notitieboekje heb ik beplakt. 


Om het nog leuker te maken ben ik ook de binnenkant aan gaan kleden.
Rechts heb ik met stempelset STAMPLH127 het woordje notes gestempeld.
Deze stempelset vind ik zo handig met de losse letters en prachtige lijntjes.
Ik maak er veelvuldig gebruik van. 


Op de voorkant heb ik nog uit stansvel EASYBF526  een banner gehaald
met het leuke bijpassende vogeltje erop.
Ook heb ik nog twee vlinders uitgeknipt uit het papier van het scrapvel wat ik nog over had. 
De vlinders heb ik een beetje bewerkt met een Wink of Stella brushpen.
Zodat er net een klein beetje glans op ligt. 


Voor mij is het zo af. Zeker omdat ik het boekje zo in mijn tas wil kunnen stoppen om er lekker aantekeningen in te maken bij het volgen van bijvoorbeeld een leuke workshop. Dan moet er niet te veel aan decoratie op zitten omdat het dan zo jammer is als dat stuk gaat. 

Misschien vind je het zelf ook wel heel leuk om op deze manier een keer een notitie boekje of schriftje aan te kleden. Ik vond het erg leuk om te doen. 

Ik wens jullie allemaal een creatieve dag toe. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten