dinsdag 14 juni 2016

Flower

 
Hallo,

Ik mag jullie weer een creatie laten zien met de mooie spulletjes van 
Studio Light. Het is bijna niet meer te doen met welke spulletjes ik 
aan de gang wil. Ze zijn stuk voor stuk te gek.

Ik heb bij deze kaart er bewust voor gekozen om de mooie grote 
roos een prominente plek te geven. 

Ik ben zo weg van de hoekmal. Ik heb hem 2 keer uit wit gestanst en 
1 keer uit blauw. Ik heb een witte stans geplakt op de blauwe en iets
 het blauwe eruit laten steken. Bij de andere witte stans heb
 ik de vlinder los geknipt en op de 3d manier op de 
vlinder geplakt.

De ovale mal heb ik op deze kaart op een andere manier gebruikt.
 Je kunt alles dus ook op een andere manier gebruiken zodat er hele 
andere effecten ontstaan.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:


Ik hoop dat jullie veel plezier beleven in het bekijken van mijn kaart 
en ik hoop jullie weer snel te zien.

Liefs,

Karen












Geen opmerkingen:

Een reactie posten