zondag 15 mei 2016

Lovely Roses

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een snelle kaart voor jullie. Dat wil zeggen een kaart die snel te maken is.
Deze kaart komt uit het luxe stansblok Lovely Roses KAARTBLOKSL12  van Studio Light
Deze stansblokken zijn al zo compleet dat er niet veel meer bij hoeft.
De kaart is al voorgestanst evenals de bijbehorende plaatjes,


Toch kon ik het niet laten om deze kaart nog iets chiquer te maken door aan beide zijkanten een hartjesrand te plakken. De hartjesrand heb ik gestanst uit zwart kraftpapier.
Ook heb ik uit het zwarte kraftpapier 2 vlinders gestanst en die over de kaart verdeeld.

 

Gebruikte materialen:
*Zwart kraftpapier
*Mal hartjesrand
*Mal vlinders
*Zwarte, roze en houtkleurige knoopjes
*Houten vogelkooitje


Op het middelste deel van de kaart heb ik het vogeltje geplakt met een houten vogelkooitje erbij.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!
Tot de volgende keer!

Groetjes Geralien


1 opmerking: