dinsdag 17 mei 2016

Enjoy your day

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een echte meisjes meisjes kaart zien,
heerlijk roze en blauw uit de Sweet Romance lijn van Studiolight.
Afgelopen week kreeg ik het tijdschrift Mijn hobbykaart binnen MIJN HOBBYKRT. 68 , en er zat een vel in met leuke meisjes plaatjes , dus mijn idee was er meteen .

Het is een swingkaart geworden ,deze heb ik gemaakt met de shape van Dutch Doobadoo.
De buitenste delen heb ik het blauwe papier gebruikt , vel BASISSR215.

De randjes wat ouder gemaakt en wat bruine inkt beïnkt, op de twee delen geplakt.
De twee middelste roze stukjes en de grote ovaal heb ik gemaakt uit vel  BASISSR214, en het kleinste ovaal komt uit de zelfde vel , het is een dubbelzijdig vel.


Met de leuke vlinderstempel de STAMPSL135 drie vlinders gestempeld
op de roze en blauwe basisvellen.
De vlinder in lagen opgebouwd, het eerste deel is de donkerroze, daarna de lichte roze waarvan ik de buitenste randen heb weg geknipt, en het lichaampje uit het blauwe papier geknipt.


Zo krijg je een heel leuk speels effect.


 Hier het leuke meisje , eigenlijk zat er op haar knie een vogeltje,
die heb ik er afgeknipt en de kat er bij geplakt.
Op haar strik en broek wat glittertjes.


Ik heb een aantal leuke banners op de kaart geplakt en een banner gestempeld met de tekst congratulations deze komt uit de set van de chalk serie.
enjoy your day banner komt uit vel STAPSR1364, en de girl uit STAPSR1363.

Ook hier op de banners wat glitterlijm .


Ook nog leuke hartjes geplakt, deze komen uit vel STAPSR1363 , de bloemen op gebouwd uit stanzen van crealies uit het vel BASISSR214 , midden in een schattig klein wit roosje.
Wat takjes achter de bloemen en vlinder.

Verder wat parels aangezet op de kaart met een parelpen.


Fijne dag allemaal.
XX Christa

2 opmerkingen: