zondag 20 maart 2016

Sweet Romance Stempels


Hallo bloglezers,

Een mens kan soms zo happy zijn. Nou wat was ik met de nieuwe stempels van Studio Light.
Ik ben gek op bloemen en zeker op rozen.
Nou die kwamen dus uit bij de nieuwe serie Sweet Romance.
Daar ben ik meteen mee aan de slag gegaan. 
Met dit kaartje als resultaat.

 
De basis van het afdrukje is gemaakt met de Gelli Plate en distressinkt.
Daar heb ik een stencil op gelegd en weer vanaf gehaald.
Daarna de roos erop gestempeld en ingekleurd met aquarel kleurpotloden.
De stempel die ik hiervoor gebruikt heb is StampSR131


Langs het afdrukje heb ik de nieuwe borderstamps gebruikt uit dezelfde serie StampSR130
Ik vind ze helemaal super. Net even die finishing touch.
Het geheel heb ik gemat op zwart cardstock en dit samen op een vierkant stukje roze cardstock en toen alles op een witte vierkante kaart.

Voor degenen die juist iets anders willen als bloemen, is er ook een heel mooie sheet uitgekomen met stempels waar je zelf een leuk tafereeltje van kunt maken.
Dat wilde ik jullie ook laten zien met dezelfde techniek.
De achtergrond is gemaakt met de Gelli Plate en distress inkt.
Hier heb ik twee keer mijn vierkant boven elkaar gestempeld.
De onderste een beetje in bruin/groen tinten, de bovenste in blauw tinten.

 
Daarna heb ik met de StampsSR129 dit tafereeltje gestempeld en ingekleurd.
Het afdrukje gemat op een stukje Kraft en het geheel op een witte kaart.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten